ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

Ruth Handler


Pozdrav ljudovi kako ste, ja sam dobro fala na pitanju. Uglavnom danas pričamo o jednoj ženi koja je napravila najpoznatiju lutku na svijetu. Zove se Ruth Handler i rođena je 1916. godine, a umrla 2002. godine. Ona je svom mužu Elliotu prva predložila ideju za novu lutku, gledajući kćer Barbaru, koja se igrala sa svojim lutkama. Elliot nije bio nimalo oduševljen tom idejom, no Ruth se nije dala. 

1956. otputovala je sa svojom djecom na putovanje u Europu. Tada je naišla na njemačku lutku Bild Lilli te odmah ju kupila. Povratkom u SAD, počela ih je uređivati i mijenjati. Lutka Barbie predstavljena je na Američkom sajmu igračaka u New Yorku, 9. ožujka 1959. Taj se datum često koristi kao njezin rođendan. Tvrtka Mattel stječe prava na Bild Lilli lutku 1964. Prva prava Barbie proizvedena je u Japanu te je imala konjski rep i nosila je crno-bijeli prugasti kupaći kostim. Oko 350 tisuća lutaka je prodano tijekom prve godine proizvodnje.

Reese Witherspoon i njezina kolegica Bruna Papandrea uskoro će početi snimati film o najslavnijoj lutkici na svijetu. Raditi će se o filmskoj adaptaciji knjige "Barbie and Ruth: The Story of the World’s Most Famous Doll and the Woman Who Created Her". Ruth je naravno Ruth Handler, koja je stvorila Barbie, davne 1959. godine. Ruth je zapravo samo htjela napraviti lutku za svoju kćer Barbaru, po kojoj je Barbie i dobila ime.


Broj komentara: 6:

  1. Luda ideja ali istovremeno originalna ;P

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahaha, baš je fora znati tko je osmislio Barbie lutke s kojima sam se igrala kao mala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv post, i ja sam se igrala Barbie lutkama kad sam bila mala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Interesting...sviđa mi se ovaj post :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je krenulo, mislim da si ti novi modni Ken! ;P

    OdgovoriIzbriši