nedjelja, 17. prosinca 2017.

Moj hobi

Pozdrav svima ljudovi kako ste, ja sam dobro fala na pitanju. Uglavnom danas ću vam pričati o mom omiljenom hobiju a to je rukomet. Naravno imam ih još nekoliko, ali ovaj je glavni. 

Mogo bi počet, naći rukometom se bavim već godinu dana i mogu reći da mi sasvim dobro ide. Treniram tri puta tjedno u Svetoj Nedelji u klubu Sloga i stvarno nemam nikakve zamjerke u vezi njega, čak bih ga i preporučio dakle ukoliko volite rukomet slobodno dođite i upišite se.

Ali sigurno se pitate zašto baš rukomet a ne nogomet ili košarka ili nešto treče. Pa kao prvo ja nikad nisam volio igre u kojima se lopta napucava nogom, nego sam više volio sportove koji se igraju rukama kao naprimjer rukomet i košarka, ali opet košarku nisam jako volio zato što sam jako neprecizan (bio i osto ;P), a kao drugo jedan od mojih najboljih prijatelja je tada počeo trenirati rukomet u tom klubu pa sam i ja, sve do sad. Nažalost često kad mi neide stvarno izgubim volju za rukometom i poželim se ispisati ali kad malo razmislim što bi mi to donijelo, samo bih odustao od svog omiljenog sporta, tako da ću se truditi da ne prestanem. I eto to bi bila neka moja pričica o mom hobiju, a poruka za sve vas je da pratite svoje snove, ne odustajete od njih i trudite se da ih ispunite.

1 komentar: