nedjelja, 17. prosinca 2017.

Moj najdraži film


Pozdrav ljudovi kako ste, ja sam dobro fala na pitanju. Uglavnom danas pričamo o mojem omiljenom filmu koji se zove Sam u kući. To je film koji ste svi barem jednom pogledali u ovo pred božićno doba. Film ima pet nastavaka ali je meni najdraži prvi tako da ću o njemu pričati. Dakle snimljen je 1990., režirao ga je Chris Columbus, a producirao John Hughes koji je bio i scenarist. Glavne uloge pripadaju Macaulayu Culkinu (dječak Kevin koji je sam u kući), Joeu Pesciu i Danielu Sternu (lopovi Harry i Marv koji žele provaliti u kuću). 

Dječak Kevin je član mnogobrojne obitelji koja se sprema ići na putovanje. Roditelji su zbog velike žurbe i kašnjenja zaboravili na Kevina koji je ostao sam u kući. Tada su priliku za pljačku kuće dobili Harry i Marv koji su mislili da su svi ukućani otišli. Kevin je u prvom trenu bio oduševljen što je sam jer je noć ranije baš to i poželio. Nije se baš slagao sa braćom.  Njegovi roditelji su tek u avionu shvatili da ga nema. Kevin je pokušavao obraniti svoj dom tako što je postavljao brdo zamki za provalnike. Sve zamke su bile pun pogodak ali provalnici nisu odustajali. Na kraju je Kevin uspješno obavio svoj zadatak i roditelji kad su se vratili bili su koliko uplašeni toliko i sretni, a provalnici ulovljeni.

Film mi se jako sviđa zato što se uvijek nasmijem glupostima koje Kevin napravi lopovima. Oni uvijek završe u klopci ili nastradaju a budući da je to komedija, nikada se ustvari ne ozljede. Najdraži mi je film zato što ga gledam svake godine, gleda ga moja cijela obitelj kada smo zajedno i nikad nam ne dosadi. Ovaj nastavak je po meni najoriginalniji od svih pet koliko ih ukupno ima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ukoliko nekim čudom nikada niste pogledali film, ovdje možete vidjeti trailer.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar